מטחנות קפה ביתיות – האם אתם זקוקים לאחת במטבח שלכם?

מערכת שורש  ה חשוון, תשפא  10/23/2020

מהן, אם כן, אותן מטחנות קפה ביתיות? ובכן, קפה מגיע כידוע בתצורה של פולים, אותם טוחנים על מנת לייצר את אבקת הקפה המוכרת לנו כקפה אספרסו או קפה שחור
.......................

מטחנות קפה ביתיות – האם אתם זקוקים לאחת במטבח שלכם?

החיבה הרבה של ישראלים לקפה משובח ואיכותי הביאה בעשורים האחרונים לצמיחה משמעותית בשוק מכונות הקפה הביתיות, אשר רבות מהן ניתן למצוא כיום גם בבתים של חרדים במקומות שונים בארץ. האהבה לקפה משובח אינה מדלגת על אף מגזר או קבוצת אוכלוסייה, ועידן מכונות הקפה הביתיות מציע להכניס לכל בית קפה אספרסו משובח ביותר. למכונות הביתיות הללו נלווים גם אביזרים שונים, וביניהם מטחנות קפה. מהו תפקידן של מטחנות קפה ביתיות, האם הן נחוצות לתהליך הכנת אספרסו ביתי איכותי והאם גם אתם רוצים מטחנה שכזו במטבח שלכם?

מטחנות קפה ביתיות – יתרונות עיקריים

מהן, אם כן, אותן מטחנות קפה ביתיות? ובכן, קפה מגיע כידוע בתצורה של פולים, אותם טוחנים על מנת לייצר את אבקת הקפה המוכרת לנו כקפה אספרסו או קפה שחור (גם נס קפה עשוי כמובן מפולי קפה שנטחנו, אך במקרה זה הם עוברים תהליך נוסף בדרך על מנת שיהיו ממיסים ביותר במים...).

בעוד כאשר קונים קפה שחור או אספרסו בסופרמרקט מקבלים את הקפה כבר טחון ובתצורה של אבקה, כשמחזיקים מכונת אספרסו ביתית ניתן גם לקנות את פולי הקפה עצמם, ולטחון אותם בבית באמצעות המטחנה הביתית. לכך מספר יתרונות אשר מסייעים להעלות את רמת איכות הקפה הנצרך. יתרון ראשון בהקשר זה הוא הטריות – ככל שעובר פחות זמן בין הטחינה של פולי הקפה לבין שתיית הקפה שמכינים מהם, כך הקפה טרי וטעים יותר. לכן כשמחזיקים בבית את פולי הקפה עצמם וטוחנים אותם רק ממש לפני הכנת כוס הקפה, מתקבלת התוצאה הטרייה והמשובחת ביותר.

בנוסף לכך, מטחנת קפה ביתית מכילה בדרך כלל מספר אופציות לרמות טחינה שונות, מה שמאפשר להכין סוגים שונים של קפה. הטחינה הדקה ביותר מספקת לרוב את מה שאנו מכירים כקפה שחור (לו ניתן להוסיף מים רותחים בלבד, ולאחר ערבוב גרגירי הקפה שוקעים לתחתית הכוס), אך במקרה זה מדובר בקפה השחור הטרי והמשובח ביותר שהכנתם בבית. טחינה מעט פחות דקה מספקת אבקה להכנת אספרסו וכו'.

האם חייבים מטחנת קפה ביתית על מנת להכין אספרסו משובח?

למטחנות קפה ביתיות כאמור יתרונות רבים, והן מאפשרות ליצור את הקפה הביתי המשובח ביותר שטעמתם מימיכם.

אך האם כל זה הכרחי או נחוץ לצורך הכנת קפה אספרסו ביתי משובח? ובכן, זה תלוי במידת ההנאה שלכם מתהליך הכנת הקפה בבית, כמו גם במידת אנינות הטעם שלכם, או סתם אהבת הקפה המשובח המאפיינת אתכם. ניתן כמובן להכין אספרסו ביתי משובח גם בלי מטחנה, אך אין סיבה שלא להחזיק אחת כזו במטבח – אלו אינן יקרות במיוחד בהשוואה לתועלת שהן מעניקות (שדרוג משמעותי של מערך הכנת הקפה הביתי למשך שנים רבות קדימה...), והן מעשירות את עולם הקפה הביתי שלנו. מומלץ בחום לבחון את האפשרות ואת מגוון מטחנות הקפה הביתיות השונות המוצעות כיום, ולבחון את האפשרות להכניס אחת כזו לשימוש שוטף במטבח הבית...

 

להזמנת מטחנת קפה ומוצרים איכותיים נוספים בתחום הקפה הכנסו לאתר ורו קפה בכתובת https://www.vero-cafe.co.il/